....Mosbuild / Worldbuild Moscow 2017, Moskova 4.-7.4.2017, Venäjä..Mosbuild / Worldbuild Moscow 2017, Moscow 4.-7.4.2017, Russia....

messut moskovassa venäjällä

....

Venäjän suurin rakennus- ja sisustusalan kansainvälinen näyttely Mosbuild 2017 järjestettiin Moskovassa 23:nnen kerran. Mukana oli n. 1200 näytteilleasettajaa 40 maasta ja n. 70 000 vierailijaa. Jo avajaispäivästä alkaen näyttely oli vilkkaampi kuin edellisvuonna.

Arvelin toteutti tapahtumaan osastot useille johtaville suomalaisyrityksille.

Mosbuild järjestetään seuraavan kerran 3.-6.4.2018. Ensi vuoden paikat jo myynnissä! Tervetuloa mukaan!

Lisätietoja: Tiina Ahjokannas, p. 09-2511 1114, tiina.ahjokannas@arvelin.fi

..

Mosbuild - the largest Building & Interiors trade show in Russia was held in Moscow for the 23rd time. The event gathered over 1200 exhibitors from 40 countries and around 70 000 professional visitors from the building and interiors industry. Starting from the very first day there were more visitors to the show than last year.

Arvelin organized participation for leading Finnish companies.

The next Mosbuild show will take place 3.- 6.4.2018. Stands for the exhibition are already on sale - welcome to join us!

Further information: Tiina Ahjokannas, tel. +358-9-2511 1114, tiina.ahjokannas@arvelin.fi

....

FI