....Arab Health 2017, Dubai 30.1.-2.2.2017, Arabiemiraatit.. Arab Health 2017, Dubai 30.1.-2.2.2017, United Arab Emirates....

....

Lähi-Idän suurin terveydenhuollon näyttely Arab Health Exhibition & Congress houkuttelee paikalle terveydenhuollon ammattilaisia ympäri maailmaa. Arab Health on ylivoimaisesti johtava näyttely terveydenhuollon, koulutuksen ja sairaalaosaamisen saralla. Näyttely kasvaa edelleen, samoin kuin suomalaisen terveyssektorin kiinnostus Gulfin alueelle.

Yli 4 000 näytteilleasettajaa esitteli innovaatioitaan Arab Health 2017 -näyttelyssä, ja terveydenhuollon ammattilaisia osallistui yli 130 000.

Arvelin toteutti useamman suomalaisyrityksen osaston näyttelyyn. Ensi vuonna olemme jälleen mukana kun Arab Health 2018 -näyttely järjestetään 29.1.-1.2.2018 Dubaissa.

Pyydä tarjous tai lisätietoa: Pasi Arvelin, p. 09-2511 1124, pasi.arvelin@arvelin.fi

..

Arab Health Exhibition & Congress, the largest healthcare exhibition in the Middle East, attracts healthcare professionals from all over the world. This leading exhibition in healthcare and hospital know-how is constantly growing, and like the Gulf area it has caught the interest of the Finnish healthcare sector.

More than 4 000 exhibitors presented their innovations at Arab Health 2017 exhibition and more than 130 000 professionals from the health care sector participated in this prestigious event.

Arvelin organized the booths for several Finnish companies at the exhibition. We will take part again next year when Arab Health 2018 is organized in Dubai during 29.1.-1.2.2018.

Ask us for an offer or more information: Pasi Arvelin, tel. +358 9 2511 1124, pasi.arvelin@arvelin.fi

....

messut dubai, kansainväliset messut